INTREBARI FRECVENTE

Descopera raspunsurile noastre

intrebari-frecvente-hero.webp

Intrebari frecvente

Ce inseamna All Night Show Concept?

Am creat pentru dumneavoastra conceptul all night show pentru un entertainment complet pe tot parcursul evenimentului. Trupa poate sustine programe de coveruri romanesti si internationale, muzica de petrecere, musical dance show, folclor autentic cu muzica si dansuri din toate zonele tarii dar si show de saxofon (clubbing).

Cantati si in alte orase?

Absolut. Trupa canta in toata Romania, Europa si acolo unde este solicitata.

Cat spatiu este necesar pentru scena si o buna desfasurare a trupei?

Pentru ca ne dorim sa cream o atmosfera cat mai placuta in cadrul evenimentului dumneavoastra, spatiu de care avem nevoie este foarte important. Dimensiunea minima a scenei este de 5m latime / 4m lungime si o inaltime de 3,5m. In cazul in care zona de performanta este afara, va rugam sa solicitati o scena de exterior.

Putem alege piesele pentru playlist-ul live?

Prin experienta capatata de-a lungul anilor, unul din motivele pentru care clientii nostri din trecut au fost multumiti de prestatia noastra a fost pentru faptul ca ne-am adaptat playlist-ul in functie de publicul prezent. Acest lucru lasa loc de spontaneitate si un show dinamic. Vom alege impreuna piesele preferate si le vom canta la momentul potrivit. Este important pentru noi sa avem publicul pe ringul de dans, sa cante si sa danseze alaturi de noi.

Putem folosi sistemul de sunet pentru discursuri sau alte trupe?

Pentru discursuri va putem punem la dispozitie pana la 2 microfoane wireless si sistemul de sunet fara costuri suplimentare. Pentru suportul tehnic al altui artist sau trupa invitata in cadrul evenimentului este foarte important necesarul desfasurarii actului artistic. In functie de set-up si inginer de sunet, ar putea exista un cost suplimentar.

Cand se instaleaza echipamentul?

Avem nevoie de aproximativ 3 ore pentru montajul echipamentului si a face probele de sunet. In general, echipa tehnica ajunge in locatie cu aproximativ 4-5 ore inainte de ora de incepere a evenimentului. Acest lucru ne va permite sa finalizam instalarea si verificarea echipamentelor inainte ca oaspetii dumneavoastra sa soseasca.

Cum se desfasoara programul pe durata evenimentului si ce contine?

Va punem la dispozitie toata experienta acumulata de-a lungul timpului pentru a crea si a alege impreuna un program potrivit in functie de tipul evenimentului dumneavoastra. Prin complexitate si flexibilitate vom ajunge la varianta optima pentru o petrecere asa cum va doriti. Puteti solicita o oferta personalizata.

Care sunt costurile pentru un spectacol cu trupa musical?

Onorariile trupei sunt in functie de data, locatie, scenotehnica si line-up. Avem nevoie de cat mai multe informatii legate de evenimentul dumneavoastra pentru a va oferi o cotatie cat mai exacta. Pentru detalii suplimentare sau orice nelamurire va rugam sa ne contactati. Va vom raspunde cu promptitudine tuturor intrebarilor si vom gasi solutia potrivita.

Puteti canta piesa noastra sau alte piese care nu sunt in repertoriu?

In fiecare zi repertoriul trupei se imbogateste cu piese noi si de aceea suntem incantati sa putem adauga in repertoriul nostru melodia voastra sau piesele preferate, insa avem nevoie de timp pentru reproducerea lor. Asadar timpul necesar este in functie de complexitatea fiecarei melodii.

Cum putem rezerva trupa musical pentru evenimentul nostru?

Ne puteti contacta telefonic, prin email sau completand formularul pe care il veti gasi la rubrica contact. Managerul trupei, va raspunde cu placere tuturor intrebarilor si solicitarilor dumneavoastra. Data se considera rezervata dupa semnarea contractului si achitarea avansului.